dimecres, 19 de setembre del 2007

Un matí amb Problemes Doméstics de Manel Fuentes

Quin millor regal que poder assistir al programa de ràdio del teu presentador favorit? Doncs no cal buscar una altra alternativa perquè no n'hi ha cap i a més no quedaria maco dir-ho a l'article.



Justament desprès del programa d'Antoni Bassas i dels esplèndits APM, a Catalunya Ràdio, entra en escena un, sinó el millor, gran locutor i presentador com es Manel Fuentes. Mòdestia a part com diria Toni Soler. Jo no em perdo cap programa del CQC i el seu programa a la ràdio he de dir que està genial. Tampoc no els vull treure mèrit als seus col·laboradors que ho fan genial i són molt simpàtics, clar que només els he vist dues hores i no puc opinar més.
Avui al programa hi han anat el Santiago Auserón (Juan Perro), la Vicenta N'Dongo, el Carles Flavià, el Gerard Juvany i l'Alberto (no em recordo del cognom...). La vèritat és que tots molt simpàtics. El Gerard Quintana no va venir però que hi em de fer...



El Manel Fuentes és molt bon humorista, si vols riure només has d'escoltar el seu programa o veure el CQC que per cert començarà la setmana següent, crec. Les seves imitacions d'en Nuñez i d'en Duran són especialment bones. Si podeu aneu com públic al seu programa de la ràdio, és fantàstic i veureu que són molt bona gent. Res a envejar al conegut Buenafuente que personalmente trobo menys gracios, si bé és un dels grans humoristes que ha donat Catalunya al món.



La ràdio és molt diferent a com ho imaginava, és molt més senzill, tot és més proper. Per exemple de públic estes a un pas dels locutors i és tot bastant petit.

Aneu a veure el programa de Problemes Domèstics a la ràdio no us en penadireu, jo m'ho vaig passar genial. Un dels meus millors aniversaris sense cap dubte, segur que no se m'oblida fàcilment.



Enllaç: Problemes Domèstics - Catalunya Ràdio

1 comentari:

Anònim ha dit...

Que sapigueu que la idea d'aquest original regal d'aniversari, ha estat meva: la sogra!